SU besök.
Publicerat den

Nu sitter jag på SU med min dator och koreanska böcker som skriker efter att bli skrivna i. De har stått på hyllan ett tag och jag är inte lika engagerad längre att plugga när jag jobbar och har annat för mig, men jag vill endå kunna klara ut böckerna innan jag åker till Korea. 
 
Träffade gamla klassen för att skriva på ett papper om anteckningshjälp jag hade förut och bara säga hej till alla andra. De har tenta nästa vecka och ursh vilken ångest jag hade innan alla tentor, pluggade som en galning men det gick ju endå inte så bra ;) Inget A-barn här inte. Men jag är lycklig hur allting slutade endå, jag har ett jobb och förhoppningsvis jobb på sommaren så allt har löst sig. 
 
Efter lektionen har slutat ska jag plugga med en kompis och ikväll har jag kanske lite filmkväll planer med en annan vän. 
 
På tal om ingenting så är det en brandman på taket byggnaden bredvid. Bör jag vara orolig?? Vi får väl se om jag överlever dagen haha :D 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?