GET OUT OF THE PICTURE TOP!
Publicerat den


Oh you know, just steppin' out of the picture xD (HUMOR DELUXE HERE! :D)

Nej men seriöst, jag kan varkligen aldrig starta ett inlägg normalt längre xD Men min dag har bestått av dans på House of Shapes och en massa chill :) Tittar just nu på Big Bangs preformance på SBS Inkigayo. JAG.ORKAR.INTE.VAD.BRA.DOM.ÄR! G-dragon är den coolaste människan jag någonsin skådat, och med hans leende.... hans rapskills är otroliga och han har varit med och producerat typ 95% av alla big bangs låtar. Innan jag dör måste jag träffa honom, eller iaf se honom live med Big Bang:D<3

Här kommer två bilder från i fredags när jag sov hos Emelie! :)<3

Haha, den var inte så fin men men... XD

glömde min pyamas hemma så jag lånade av emelie ^^




Louise (Foto & Vardag)

Måndag idag & ny vecka!

Några roliga planer denna veckan? :D



Kram!



URL: http://elsalouise.blogg.se/


Ida ;3

Hihih TOP!<3 Aaaaaah asså Bigbang är så otroligt awesome! MAN FATTAR VERKLIGEN INTE! Ohmyyy dom MÅSTE komma till sweden! Jag tänker helt seriöst tvinga hit dom ;DD



Ja eller hur!!! Sverige är verkligen forever alone landet .___. Kommer sitta fastklistrad vid TV'n ikväll och hoppas att fler icke-kpopfans kommer kolla så att vi blir ännu fler! ;D Kpoooooop forevaaaaaa<3



URL: http://123kpoptime.blogspot.com


Ida ;3

Kekeke ja jag blev så himla glad :D MOAHAHAHAH! XD YEEEEAAAH för din umma! XD Asså, det känns helt fel att jag knappt har lyssnat på Rain fast han är värsta legenden o.o Hehe, men jag är såå glad att detta program ska visas ;DD (eller vad man nu säger o.o)



URL: http://123kpoptime.blogspot.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?