k-pop domination~
Publicerat den

EXO kommer ha sin debut idag troligen! :D Det har sagts hit och dit när de ska ha deras debut. De har hur många teasers som helst ju :O En vanlig grupp brukar ha 1 och högst 3 teasers innan de släpper sin första musikvideo eller nått, men neeeeeeeeeej EXO ska bara ha några hundra teasers innan de ska ha sin debut. Men lite kan bero på att de släpper ett album och inte bara en singel med en eller två låter som de andra gör, nej nej. För EXO är speciella. Anyway... hoppas att deras album blir mer än perfekt annars har jag ju suttit och väntat helt i onödan på ingenting -.-
-
Den senaste teasern är med Kai och Lay. Dansen är fantastik och låten också (kanske bara för att Key från SHinee är med hihi). Och jag har märkt några engelska ord som dom sjunger och är med i teasern som är fett coola!!!! Yes tonight is what you are waiting for, singapore, ride like a buffalo, i hope that you noticed it cuz this is to cool to ignore, for demension at all, welcome to the night, BE AWESOME, cuz your never coming back to the trafic, your the chosen night (?), two moons, cuz we got no time m.m. Yes jag har god engelsk hörsel när det gäller kpop hahah xDDD Men dansen är grym, de är fett snygga och då är jag nöjd. Det har också kommit andra teasers men jag orkar inte lägga ut dom och uttråka er för mycket haha :) jag sitter seröst och uppdateras deras yutube för att se om deras musikvideo har kommit ut. Jag är heeeeeeeeelt beroende :P

-
En annan tjej som är grym är fat cat. Undrar varför jag inte har laggt upp några låtar med henne förut?:O Men iaf... i ett av hennes senaste uppträdanden var Boyfriend's Kwangmin och Youngmin med :D Det var roligt hihi^^ Här kommer klippet!

-
Nästa klipp är på Boyfriend (okej måste bara säga att det här känns som en liten visning om kpop för er alla som inte är beroende som jag haha men men...) och det är från deras tvprogram som heter Boyfriend W Academy. Det är på Youngmin Och Kwangmin mina favoriter hehe C:







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?