22 December
Publicerat den

Nu är det bara två dagar kvar till jul♥ Längtar galet mycket. Men idag fyllde min syster år så vi åkte dit och fick lite fika. Vaknade ganska sent så jag har inte varit så produktiv under dagen fram tills vi åkte till min syster haha. Så det finns inte mer att berätta. Nu ska jag försöka mig på engelskaläxan igen. Förra gången somnade jag (ni märker ju hur roligt det är med afrikansk litteratur...) och sov i ungefär 1,5 timme. Vilket ledde till att jag missade min "deadline" att lämna in läxan så min lärare kunde läsa den innan det blev jullov. Och nu har jag inte orkat brytt mig om att skynda mig för det är redan försent, så nu kan jag göra det långsamt och bättre. Mitt liv är inte förstört pga det här och inte heller mitt betyg så det är ingen fara men roligt att jag somnade liksom. 
 
Igår hade jag och mina tjejkompisar myskväll hos en kompis som precis har flyttat till täby. Kanske inte jättelångt men det är tillräckligt långt för att inse att vi inte kan ta kvällspromenader mera :(. Men huvudsaken är väl att hon trivs antar jag! Området var jättefint och hennes hus också ^_^. Vi åt tacos och pratade och pratadesom tjejer gör haha ;). Sen tittade vi på film och tog en promenad runt området i mörkret. Jag är väl inte så jättepigg på att hon har flyttat men med alla omständigheter så är jag glad endå. Hon har ju inte dött iaf x).
 
En annan intressant sak att veta är väl att jag brukar inte följa julkalendern. jag har inte gjort det på flera år och inte det här året heller, har inte ens sett ett avsnitt. Några av mina kompisar tycker jag är galen för det är ju en "tradition" men jag ser inte det som ett måste haha ;). Det som är ett måste är Kalle Anka på julafton! Det finns ingen chans att jag missar. Men nu ska jag ta tag i engelska läxan, ha det bra! :D






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?