4 dagar kvar till jul!
Publicerat den

Vi hade julavslutning med klassen idag. En julklappslek, julmust och pepparkakor och en Shrek film! ♥ Så myyysigt! ^_^ Efter det gick jag och en klasskompis runt i stan och kollade lite i butiker och åt på donken (hahs standard för oss typ) och sen drog jag hem. Nu sitter jag här med varm choklad och ska göra sista läxan innan jag officiellt får jullov kan man väl säga. Jag ska läsa ut en bok och skriva lite om den, fast det är nog inte så svårt :). Och nu är det bara 4 dagar kvar till jul och min sista julklapp ska jag beställa om några dagar  sen är jag klar ;). Som jag har lägntat till lovet. Vara med familj, vänner, äta så mycket mat så man inte vill äta på flera veckor igen, INTE träna (fast kanske lite i mitt rum xD), sova länge, hitta en ny serie att kolla på och slappa som bara den! :)
 
Nä, nu ska jag ta tag i engelska läxan, vi hörs! :D
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?