Första dansen!
Publicerat den

Nu har jag haft första danslektionera i skolan sedan jag blev sjuk i 1,5 vecka. Känns så bra att få dansa igen. Hade bara massa dans och ett engelska prov på eftermiddagen som gick väl hyfsat bra. Afrikansk litteratur är inte favoriten riktigt x). Men imorgon behöver jag inte gå till skolan, vilket känns bra! Och på torsdag är det avslutning i kyrkan och jag ska vara med och sjunga i kören. Vi ska bara sjunga en låt så det ska nog gå bra! :) Och på fredagsen ska vi ha fika med klassen och leka någon jullek med julklappar? Vet inte riktigt vad det går ut på men sedan är det lov och julafton! Så UNDERBART!
 
Snart är alla skoldagar över, och läxor. Har pluggat som en galning till engelskaprovet som jag hade idag. Men en uppgift är kvar! Religionuppgift som ska vara mellan 2-4 sidor och det är två frågor jag ska svara på. Det ska jag börja med lite smått snart och sen göra klart imorgon. Aja, slutspurten antar jag! :D
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?