♥Julafton 2013♥
Publicerat den

Min julafton har varit underbar! Jag måste nog säga att jag är supernöjd med allt jag köpte och jag tänkte verkligen igenom allting och ingenting blev "spontant". Min syster Elin hade kommit till oss dagen innan och sov hos oss, så när vi vaknade åt vi mysfrukost och öppnade paket. Sen vid klockan ett så åkte vi till min moster och firade med släkten. Vi åt mat, tittade på Kalle Anka såklart och öppnade fler julklappar. Malin var inte här över julen men hon kommer hit i januari och då kommer fler presenter och jag får höra vad hon tyckte om min present! ^_^ Jag hade på mig min fina svarta klänning som jag köpte från HM och spontanstylade mitt hår. Kvällen innan fick jag något ryck och bara tänkte att nu ska jag försöka fixa så att det blir en "kill-frisyr" så håret står upp och det ser lite fluffigt ut, och jag lyckades! Så det blev samma frisyr på julafton! :D Här kommer lite bilder på vad jag fick i julklapp :)
 
P.S Glömde ta kort på ett par träningsbyxor som jag också fick! :)
 
 
New Body underställ, hur mysigt som helst!! :)
 
En sminklåda :)
 
 Nagelack, mascara och mousse eyeshadow :)
 
 Mysiga socker från mormor :)
 
 Superbra träningslinne :)
 
 Två böcker, ena är fortsättningen på den andra :)
 
En sjal från mammis :)
Hoppas ni hade en fin jul♥



Anonym

och ett par träningsbyxor.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?