Sjukintyg
Publicerat den

 
Jag har varit hos läkaren idag och skaffat mig ett läkarintyg för att jag har varit hemma från skolan i mer än en vecka. Inte flr att det kanske nödvändigtvis behövs, but still. Efter jag var klar hos doktorn satt jag i biblan i Vallentuna och läste lite läxor och boken jag fick i födelsedagspresent av min syster. Sen tog jag bussen hem och har nu spenderat tid att se klart på de sista två avsnitten av det koreanska dramat "The Heirs". Då kommer det lbi en liten uppdatering i min kategori för K-drama serier! ^_^
 
Jag ska snart ta tag i lite mer läxor och fundera ut vad min historialärare har hittat på för läxa till oss. Han la upp någon fil men jag har inte tittat på det ännu. Men först ska jag bege mig ut till köket och göra lite mellis! ♥
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?