Wira Spelen
Publicerat den

Förutom att rensa igenom ca 800 bilder från gårdagens konsär på gröna lund med the script så har jag åkt iväg till Wira Spelen där tre av mina kompisar är med som statister. Förra året var de också med och då tog jag med min mormor och tittade på genrepet, och samma sak hände i år igen! ♥ Jag fick biljetter av en av mina kompisar för två personer så jag tog med mig mormor igen som förra året och det märks verkligen att hon tycker det är roligt.
 
Vi kom dit ca en timme tidigare och tittade runt i deras små "butiker" och små hus med gamla arbetarsaker i, köpte glass och tog kort på den fina omgivningen. Jag tog tyvärr inga bilder med min mobil, fick låna Alice kamera så det blev en massa bilder på den istället haha! :) Årets föreställning måste jag säga var bättre än förra årets. De hade ändrat i några delar, det var mer dans (hurra!), mycket sång och det gjorde föreställningen mycket mer rolig eftersom det var mer musikaliskt än förra året. Tack så mycket till Alice föresten för att jag fick biljetter av dig. Hoppas ni får roligt i resten av alla föreställningar ni ska framföra, ni är bäst! :) ♥
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?