Dansfredag
Publicerat den

Har haft en helt vanlig fredag för min del. En massa dans i skolan där vi finslipade på två danser till vårföreställningen, min och kickis koreografi och kickis egna. Det kommer bli så bra! Och det är fantastiskt roligt att göra en koreografi med min jazzlärare, inte nog med att hon är en sån underbar person och rolig så är hon en fantastisk koreograf och en superbra sammarbetspartner. Hon kommer få en extra fin blomma av mig på avslutningen ;)
 
På eftermiddagen begav jag mig till SÖS för lite sjukgymnastik och fick såklart massage med värmekudde innan. Det måste vara det mysigaste som finns, jag blir så avslappnad och mina axlar som igentligen är ojämna slätas ut och blir på samma höjd igen efter det. Hur länge det varar efter det är oklart xD När sjukgymnastiken var klar åkte jag hem till en klasskompis där jag åt middag som jag köpte tidigare för att sedan åka iväg på dans. Jazz och jazzfunk. På jazzen gjorde vi en koreografi i par och det var hur kul som helst! Tror att det är lite min grej faktiskt. Jag älskar lyft och kontakt i danser. Precis så ska vi göra i en koreografi på vårföreställningen. Kommer bli så kul! :) På jazzfunken dansade vi en ny härlig koreografi men vi har ännu inte börjat på showdansen. Det ska vi göra efter lovet, spännande! :D
 
På kvällen nu har jag försökt göra lite engelska läxa men jag förstår fortfarande inte så mamma ska hjälpa mig imorgon med upplägget så jag kan följa något. För er som inte vet så har jag dyselexi och har svårt med att se sammanhang i texter och när jag ska byta rad (många av mina inlägg vet jag inte ens om jag "gör rätt" eller inte haha, men det är ju min blogg så jag skriver hur jag vill xD). Nu tänka jag sova lite, och imorn ska jag klippa mig! Äntligen blir håret kort igen! :)
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?