Påsk-mys
Publicerat den

Nu är det lördag och hela släkten ska ha lite påsk-mys som jag kallar det ;). Vi ska gå till mormor vid ett och äta supergod lunch som hon alltid brukar göra vid påsktiden. Vi har våra små traditioner här i släkten hehe :). Jag har dushat och sminkat mig och för första gången denna sommaren (som jag nu hoppas att det är) tagit på mig shorts! Mamma tycker att det är lite för kalt för det, men inte jag. Man måste lura kroppen att det är sommar om man inte tycker det själv så då är det bäst att sätta på sig shorten och bara njuta! För att hålla i påskens färger så har jag också ett par oranga shorts som jag köpte förra sommaren tror jag och en vit tröja bara. Ska också inviga ballerina skorna tänkte jag hihi ^^
 
Mamma ville att jag skulle iväg till ica och köpa blommor till mormor och trots att hon älskar blommar av alla sorter så är det inte det enklaste haha. Får väl rådgöra lite innan jag drar mig ner på äventyr och letar blommor. Min syster, hennes barn och pojkvän skulle också komma hit innan vi beger oss till mormor. Mamma har köpt lite påskpresenter so hon kallar det och massa godis så jag är nöjd med lovet haha.
 
Ikväll ska jag fixa lite läxor, historia och engelska läxor som jag helst vill att allt ska vara klart innan skolan börjar så jag slipper tänka på det under nästa vecka när vi repar inför dansföreställningen.Nu ska jag springa vidare, ha en bra påsk allihoppa! :3
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?