Vänner
Publicerat den

Denna lördag har jag hunnit med en hel del, lite plugg, träffa vänner i Täby och klippt håret. Har skrivit på en engelska uppsatts som ska vara inlämnad på måndag. Det har gått lite segt eftersom jag inte riktigt vet hur jag ska göra men jag har fått hjälp av mamma så det ska säkert gå bra att skriva klart den. Just nu är jag långt ifrån klar men det går frammåt iaf. Klippte håret kort igen, så skönt! Snart är det vårföreställning i skolan också så det blev bra att jag klippte mig nu så jag blir lite fin till föreställningen :). Träffade vänner i Täby där vi igentligen skulle shoppa men det blev en himlans massa prat på en bänk längst upp i ett hörn där inte många gick förbi. Vi är lite udda haha, så ibland måste vi skrapa fram lite tid för långa pratstunder! ^^ Ska även på min kompis skiva nästa torsdag, mitt i repveckorna i skolan men det ska nog gå bra haha.
 
Nu ska jag ta mig an en paus så titta på ett avsnitt av Justice Leauge! Den där urgamla serien som startade 2001 haha. Jag är helt kär i gamla serier, marvel och fantasy. Och just nu är jag inne på JL! Gamla barndomsminnen kommer tillbaka och jag vill bara vara ungdom för evigt! ♥
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?