My happypill
Publicerat den

Det finns många saker som gör mig glad och gör mitt liv lite mer roligare att leva - dans, musik och vänner är väl en lagom kort förklaring. Men nyligen kom någon som gör mig ännu gladare. Det har inte alls gått lång tid sedan allt började, men jag är bara glad att jag har fått chansen att uppleva det här. Vi förstår varrandra, har många gemensamma intressen, lite allmänt flummiga och det bästa av allt är att vi ska börja i samma koreanska klass den första september. Just nu vill jag bara umgås med honom, han och jag så mycket som möjligt. Så småningom kommer familjen och släkten få träffa honom och inte efter första veckan som mamma tyckte (fin ide mamma, but no). Tänker inte skriva så mycket mer än såhär, om ni vill veta något så får ni höra av er istället hehe ;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?