Jul 2014
Publicerat den

Nu har jag inte skrivit på ett tag och kände att det var dags igen. Årets jul var underbar och ganska traditionell. Vi gör samma sak varje år men det är just det som är mysigt. Fira jul hemma och öppna presenter med familjen för att sedan åka hem till moster där resten av släkten är och äta mat, sedan kalle anka, mer presenter, fika, julfilmer och avslutningsvis med gröt.
 
Jag var så himla nöjd också för att jag hade köpt en ny klänning från Nelly och ett par skor som jag hade på julen. Till nyår har jag en jumpsuit jag ska ha på mig, den är svart och glittrig så det passar perfekt för det nya året. 
 
Jag ser fram emot så mycket nästa år. Danstävlingen, koreanska 2, resan till korea som utbytesstudent (som jag nu också har bokat!), mycket dans och vårföreställning på maxim teatern. Jag hoppas helt enkelt att det kommer bli ett år fyllt med dans, glädje, utflykter i korea och mycket plugg kommer jag räkna med. Men det gör mig endå glad. För man lär sig ingenting om man inte anstränger sig. Korea har varit min dröm så länge och nästa år så kommer den uppfyllas. Min 20 års dag kommer att firas i Korea så jag är väldigt glad och jag kommer fira en koreansk jul. Mamma vill ju självklart att jag ska komma hem på julen men ärligt talat blir det nog väldigt krångligt och dyrt! 
 
VIlle bara ge en liten update med vad som hänt. Ska skapa en ny blogg snart och kanske byta bloggportal, men berättar självklart när jag gör det. Ha det så bra sålänge :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?