Legend of Korra
Publicerat den

Har hittat en ny serie som jag följer slaviskt. Legend of Korra är en tecknad serie och den är hur bra som helst! Ville bara berätta det haha ;)
 
Dagen har spenderats i skolan med min fina vän Alice för en liten pluggdejt sedan hade jag grammatik lektion. Han med en hel del plugg och imorgon ska jag tillägna dagen åt en massa plugg och sedan blir det middag hos den koreanska ambassaden med vänner i klassen. 
 
För övrigt har jag äntligen köpt en macbook air dator som jag är helt kär i. Allt fungerar bra och jag ska bara installera office paketet och sedan kan den gamla datorn få läggas på hyllan. Den ska nog inte kastas helt eftersom den har sina fördelar med cd osv. Men jag kommer nog bara ta med macbook datorn till korea. Det blir lättast så. I januari ska jag anmäla mig till kursen. 
 
En annan rolig grej är att jag har kommit med i danskarusellen, den tävling fr unga dansare och får chansen att turnera genom sverige. Anmälde mig faktiskt nstan på skoj eftersom jag inte trodde att jag skulle komma med, men ibland så händer det! Och jag är väldigt glad för den här chansen. I slutet av veckan får vi mer information om allting. 
 
Men nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på legend of korra. Ha det bra! :D






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?