Animal Doctors and Einstein's Hot Time
Publicerat den

Så heter de två texterna i engelska jag har prov på imorgon. Och ett historiaprov om upplysningen. Är inte så mycket av en plugg människa av mig, brukar mest bara läsa igenom lite och kolla upp det som jag tror är viktigt och sen se hur det går. Fast ärligt talat så har jag många gånger bara haft tur när jag har fått bra betyg haha!
 
Förutom lite plugg idag så har jag gett mig på ett danspass idag på House Of Shapes med min brutna tå. Det gick väl helt okej, det gör ont att lägga all vikt på foten och stå på tå. Så jag har nu hämtat ett par kryckor hos min moster. Känns astöntigt att jag ska hoppa omkring på dessa i skolan imorgon bara för min brutna tå. Men inte nog med att det gör ont i tån så får jag ju otrolig smärta i smalbenet eftersom jag går väldigt konstigt och haltar mig fram. Men samtidigt försöker jag lägga mer och mer vikt på foten. Sen har jag ont i mina knän, speciellt vänstra för det belastar mer om man haltar med det andra benet.
 
Ska återgå till mitt pluggande och mentalt förbereda mig inför vad jag ska säga om någon frågar varför jag går på kryckor imorn. Känns lite väl mesigt att säga att jag har brutit tån. x)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?