Äntligen Lov!
Publicerat den

Nu ni, mina vänner, är det lov. Eller ja, det har väl varit det sedan fredags. Men jag tycker att det känns som att lovet har börjat på riktigt nu. Jag ska strax gå till bussen för att åka och dansa jazzfunk sen ska jag hem till en kompis och äta middag och mysa lite :)
 
Mitt gymnasiearbete är klart och redovisningen gjordes i torsdags och det gick verkligen bra. Jag tänkte skriva ett helt inlägg om hur allt gick och lite om processen imorgon förhoppningsvis. Så ursäkta för att bloggen har varit tom den senaste veckan för det var väldigt mycket som behövde fixas innan redovisningen. Tänkte inte skriva så mycket mer än det här, men ha en bra söndag! :D
 
Plansherna till mitt gymnasiearbete. Satte upp dom runt om i skolan för att göra lite reklam ;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?