Benhininflammation på gång?
Publicerat den

Hejsan! Tänkte bara summera lite vad jag har hållt på med de senaste dagarna. Jag har haft dans och parkourträning för mitt arbete, tränat parkour utomhus, HoS dansen har börjat! (första två lektionerna var igår och det var så roligt!), skolmöte på södersjukhuset om lilla mig hehe, dansat i skolan såklart, har kommit fram till att jag blir lätt arg och får ångest när jag blir rädd, lärt mig metoder för att lugna ner mig med andning medans jag samtidigt ska tänka på min säng (HAHA) och börjat på ont i smalbenet och det kanske utvecklar sig till en benhininflammation. But nothing can stop me! :D
 
Idag var det planerat att jag skulle iväg till min kompis som har fyllt 19 år men är lite osäker på om jag ens orkar dra mig dit. Har haft en vidirg huvudvärk m.m. så jag har sovit i flera timmar under dagen, men det känns bättre nu. Tror endå inte att jag ska ta mig dit. Så för en gångs skull ska jag lyssna på min vän som säger åt mig hela tiden "Emma du måste vila!". fast det gäller mest träning då xD Jag vill alltid dansa och göra parkour men han säger åt mig att chilla. Fast vila gör man på natten, brukar jag säga då:).
 
Jag har en kategori för "the special project" på bloggen och jag har laggt upp träningsvideor på min youtube. Men är inte helt säker på om jag ska lägga ut dem här. Om någon är intresserad så fråga gjärna om ni vill ta en titt på träningsvideorna! :) Men notera också att det är träningsvideor så på vissa är inte alla med, vi har inte scenkläder på oss, och vissa videor har de nyss lärt sig stegen så allt är inte perfekt. Det senaste jag la upp var det sista numret när vi övade lyft med killarna. Och herregud vad jag dör av garv! Jag visade tydligt när de skulle komma in och räknade alla 8:or åt dem men de kan inte räkna ännu xD 
 
Vi övar inför vårshowen i skolan så jag tänkte avsluta med en bild från förra vårshowen när vi hade rast/uppvärmning.Jag var duktig och städage golvet! :)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?