Södertäljeparken
Publicerat den

Igår tränade jag parkour med två kompisar i södertälje först och sedan drog vi vidare till täby där vi smög in i en gympahall och övade flips ^^ Det är ganska roligt att jag kan så mycket parkour för att jag har dansat i 12 år. Så jag tror att det kan bli lite parkour av lilla mig endå ;) I sommar ska jag verkligen försöka sattsa på att lära mig allt och kötta som fan! Och dansa galet mycket, självklart. Dans är min största kärlek men parkour har liksom klättrat upp i min lista och ligger på en säker andra plats i viktiga saker jag vill behålla i mitt liv för alltid. Så parkouren är här för att stanna, jag går till och med på nybörjarträningar på onsdagar med mina vänner :).
 
Nu är det söndag och jag ska dansa på house of shapes, jazzfunk med bästa läraren ever! :) Sen ska jag stanna kvar i stan och leta efter en present till min kusin som fyller år på måndag och kanske hitta något fint till mig också hehe ;). Och bara för att retas med min vän (han ska sluta köpa godis för han är sockerberoende), så ska jag köpa choklad! :D
 
Detta skrev mamma till mig i fredags haha! Jag hade nog lite bråttom på morgonen och var lite förvirrad också xD
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?