1 Januari 2014
Publicerat den

Nu är det officiellt 2014. Känns ganska sjukt när man tänker efter. NNu är det bara en termin kvar på gymnasiet och nu ska jag verkligen visa hur bra jag är på att dansa. Nyårslöften är jag inte så bra på. Har aldrig haft det tror jag för att i de flesta fallen brukar det brytas efter de första veckorna beroende på vad det är för löfte. fast å andra sidan har jag tänkt att jag kanske ska ha ett "löfte". Fast jag vill inte räkna det som ett löfte, kanske bara mer som en uppmuntran till att göra det jag vill eller måste. Men alla i min omgivning vet att jag hatar gym och kommer i all eviget hata och vägra att gå på gym. Det roliga i det här är att jag har gym kort. På HoS så har jag anmält mig till tre danskurser och om man gör det får man atomatiskt gymkort, hade det förra terminen också men gick aldrig på gymmet. Vi har ett löpband hemma som jag har provat kanske 2-3 gånger och överlevt så jag skulle vilja kanske börja med att gå på den 1-2 timmar i veckan så kan man väl se som att går på gym, fast hemma. Då kan jag få upp kondisen osv. Kan ju bara vara bra.
 
För att göra 2014 lite mer spännande tänkte jag ge er en liten lista på vad mitt 2013 såg ut som! :)
 

”Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?”

Blev vuxen haha. Har börjat betala sjukhusbesök och mobilräkningen, trååååkigt.

 

”Hur har ditt 2013 varit?”

Det har varit både bra och dåligt i sina aspekter. Men för det mesta vill jag säga bra och händelserikt!

 

”Blev du kär i år?”

Okej, nu måste jag redogöra en sak. På ett sätt ja, men jag vill inte kalla det "kär" jag är mest i "tycker-om-dig" stadiet :)

 

”Vilket datum från 2013 kommer du aldrig att glömma?”

Datum är jag ingen höjdare på, men det finns många saker som jag kommer ihåg som jag älskade.

 

”Vad är din största framgång 2013?”

Jag kan grunderna i house, vilket jag är stolt över. Om man kan grunderna i en dans så kan det bara växa och bli bättre.

 

”Bästa köpet?”

Mina street dansskor såklart! De var inte billiga men så sjuuuukt bra!

 

”Vad spenderade du mest pengar på?”

HAHAHA MAT.

 

”Gjorde någonting dig riktigt glad?”

Mina vänners framgångar och dansen som alltid har gjort mig glad.

 

”Vilka låtar kommer att påminna dig om år 2013?”

Crayon Pop - Bar Bar Bar och Lones favorit Ylvis - What Does The Fox Say (herregud vad vi har dansat till den i skolan hahah!)

 

”Vem har umgåtts mest med?”

Mina klasskompisar antar jag eftersom jag har träffat dom varje dag i skolan.

 

”Har du haft ett förhållande under 2013?”

Nope :)

 

”Är det något du saknade år 2013 och vill ha tillbaka år 2014?”

Den tiden så jag var 17 och inte behöve betala för något haha.

 

”Vad gjorde du på din födelsedag?”

Var hemma och firade med släkten :)

 

”Finns det något som skulle kunna ha gjort ditt 2013 bättre?”

Om jag hade möjlighet att gå på alla danslektioner på HoS. Missade så mycket och det gjorde mig inte så glad.

 

”Vem saknade du?”

Mina kompisar från grundskolan, vi träffas inte så ofta men jag tackar för att en går på min skola och den andra har jag bussdejter med. Den tredje och fjärde får man planera med om man vill träffas haha!

 

”Vad vill du säga till dig själv inför 2014?”

Vissa saker kan du inte påverka eller kontrollera och du måste bara inse det.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?