Around the world
Publicerat den

Ja, jag har väl inte så mycket att säga om mig helg. har mest varit på mitt rum (jättesocial ja vet xD) och koreograferat inför mitt projektarbete. Letade efter annourlunda hopp vi kunde ha med i den sista dansen som jag inte har lärt mig. I tvåan fokuserade vi mycket på hopp och jag tänkte använda ett sånt hopp men ångrade mig sen och ville hitta ett nytt hopp som är svårare så jag kan visa att jag har avancerat mig liksom ;). Det hoppet vi ska kanske ge oss på är "around the world". Har har personligen inte gjort det förut men om man övar och sätter tekniken så ska det nog gå. Det enda vi får göra är att hoppas på att jag och två andra tjejers huvuden inte slår ner i marken haha xD.
 
Som nyårslöfte har jag lovat att ge mig på vårat löpband en timme i veckan och hittills har det gått bra och snart ska jag traska mig iväg tre meter till nästa rum och gå lite! ^.^ Väntar bara på att mobilen ska laddas klart så jag kan lyssna på musik. Jag tycker att det är ett lagom bra löfte för mig som absolut HATAR att gymma, springa och träna alla andra sporter förutom dans (och numera parkour). Börjar seriöst få ett stort intresse för parkour, det är så jävla kul och speciellt när jag klarar av saker jag inte visste att jag ens kunde och som ska ta flera månader att lära sig men här kommer jag liksom, fucking superstar, och klarar av allt! Eller ja, inte allt kanske men mycket!
 
Nu ska jag ta på mig träningsskorna, vi hörs! :)
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?