Hur uttalar man archaeologist
Publicerat den

Det har varit mitt mål för hela kvällen och jag har ännu inte lyckats. Håller på att göra en engelska läxa där man skulle hitta en vetenskaplig artiktel och skriva lite om den och där kommer detta fina ord in. Vi ska dock lämna in den skriftligt men senasre skulle vi bara säga lite kort om vad artikeln handlar om och jag tänker att det vore ju bra om jag kunde uttala ordet tills dess, men det tar vi då! Kan ju vara bra och skriva klart skiten först. Jag är så himla seg på att göra läxor och det tar alltid sån tid för mig att göra klart allting. Jag började vid 8 och är ännu inte klar. Dyssebarn! (haha mitt fina ord xD)
 
Bortsätt från detta så har det varit förstörelse i vår danssal i skolan. Spegeln är trasig, högtalarna brusar för det har varit för högt ljud och våra stolar till vårshowen är trasiga några av den iaf. Men nu är det anmält iaf och lärarna letar för fullt för att hitta vem eller vilka som har gjort detta. Och de kollar igenom övervakningskamerorna. Jag var inte riktigt glad idag haha. Fick värsta utbrottet för det och lite annat hehe.
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?