"Kom nu lat-hund!" (Bara Elin förstår xD)
Publicerat den

Men hej! Det var ett tag sen jag skrev. Har varit lite nere de sista dagarna så har inte haft ork eller lust att blogga. Tänkte bara ge er en snabb update om hur livet är. Skolan rullar på, slutproduktionen i dans och mitt gymnasiearbete går bara bra och vi ska ha genrep nästa vecka för mitt gymnasiearbete. Allt känns väldigt bra och tänk att allt snart är över, känns så kul men endå ledsamt när man inser att alla fina människor kommer jag inte träffa lika ofta. Idag hade jag träning med en person, fast det skulle varit två. En tjej blev sjuk så hon kunde inte komma. Men imorgon kommer två stycken till ^^
 
Har varit jätteseg idag i skolan. Hade huvudvärk och var så himla trött. Efter dansträningen så åkte jag direkt hem och kastade mig i soffan och har legat framför tv:n till 21.00. Det är en sån dag helt enkelt. Ska fortsätta med min latdag, kanske försöka sno lite chips hehe ;). Missade även att gå på löpbandet i helgen för jag var nere med humöret, men sakta med säkert går humöret upp! Så jag ska minsann hinna gå 2 timmar denna vecka :).
 
På senaste tiden har jag blivit intresserad av JYP's nya pojkband GOT7 och deras album är helt fantastiskt! Här har ni hela albumet att lyssna på. Ha en fortsatt trevlig kväll! ;)
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?