Lovet börjar gå mot slutet
Publicerat den

Min syster åkte hem imorse till Höganäs igen. Hon kom in och sa hej då runt 8 på morgonen men jag var inte särskilt pigg så jag somnade om och vaknade runt mitt på dagen. Hittills har jag bara ätit frukost och legat i sängen framför datorn. Dagen är inte slut än! Jag ska fortsätta medmin planering av danser till gymnasiearbetet och koreografera klart en liten del som fattas i en dans, göra formationer till parkourdelen och sen är jag klar inför den 7! Dock måste jag köpte lite fika för det hade jag lovat de som skulle komma den 7, men det gör jag imorgon. Tänkte också våga mig på löpbandet vi har i typ en timme för att känna mig lite duktig. Sen har vi ju den bortglömda engelskaläxan som jag har grävt ner under marken och måste nu ta upp för att göra klart haha. Ursh vad tråkigt. Lovet börjar gå mot sitt slut och ansvar bara rullar in och ber om uppmärksamhet.
 
Men här är det bara glada miner! Jag har fått någon magisk uppdatering på mobilen så allt ser helt annourlunda ut och mamma tyckte livet var orättvist för hon inte fick den uppdateringen samtidigt som jag haha. Nu ska jag påbörja min dag, vi hörs!
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?