Täby Centrum
Publicerat den

Igår var jag och min syster i Täby Centrum. Hon ville åka dit eftersom hon inte hade varit där sedan de har byggt om. Vår plan om att vara där vid 10 när de öppnar gick inte så bra. Vi vaknade ganska sent och var allmänt sega så vi kom dit senare. När vi kom dit så bestämde vi oss på att käka lunch på vapiano, det var så länge sen jag åt där.  Senast var nog med mina gamla vänner från grundskolan haha!
 
 
 
Den officiella "ta-bild-på-maten-innan-du-äter-den"- bilden!
 
När vi åt fick vi syn på en bartender som var läskigt lik min andra systers pojkvän. Efter mycket spionering så gav vi upp att titta på honom och väl utanför träffade jag min kompis Anna, trevligt! Dock inte så konstigt eftersom hon numera är Täby-bo!
 
Vi gick runt i butiker och Malin köpte lite nödvändiga saker och jag fick även en parfym från HM av henne, mycket snällt! Vi träffade också på en stor björn vid nya lekstället. :)
 
 

Med hjärtat på rätta stället! :)
 
När Malin kom hit så tog hon med sig julklappar till oss alla i familjen och jag fick jättefina saker! Sex stycken små flaskor med shower gel med olika dofter och tre ansiktsmasker. En mud mask, fudge warm mask och chocolate mud mask. När jag såg fugde masken så tänkte jag genast på min kusin Alexandra haha! Hon älskar fudge! :)
 
 
Lite suddig bild, men hoppas att ni ser!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?