Sommarjobb
Publicerat den

Har snart avslutat min första arbetsvecka av tre stycken, imorgon är sista dagen innan första veckan är slut men det händer även något annat roligt imorgon. Beskedet om jag har kommit in på universitetet, det är 70 förstadanssökande till Koreanska I och jag vet itne hur många de tar in. Har försökt förgäves att hitta hur många de tar in på språkprogrammen men har inte hittat något. Nog om det.
 
Sommarjobbet jag har nu går väl helt enkelt ut på att ta hand om områden omkring kyrkor och församligshem. Arbetsuppgifterna hittills har bestått av, ta bort ogräs (MASSOR!), vattna blommor, skura bänkar, plantera ny jord i buskar och träd, klippa gräs med en trimmer som var hur kul som helst (såg så jävla proffsig ut haha) and that's about it. Hoppas på lite måleri eller något annat skojj. Denna vecka har varit oändligt varm och då blir det helt plötsligt inte så roligt att sitta med långa arbetsbyxor i 30 grader i solen. jag hoppas på mulet väder, vind och/eller lite småregn (sorry alla som vill ha stekhett i sverige just nu).
 
Malin har skickat bilder från Höganäs vistelsen, har laggt upp 11 bilder på facebook and that's it. Är väl igentligen ingen bild-person. Jag vill igentligen ta massor av bilder, med en proffsig kamera men när man inte har avancerade grejer blir det inte så kul. Men kan väl slänga in ett inlägg med lite bilder senare när jag har ork. När jag kommer hem från jobbet går jag direkt in i dushen och efter lägger mig i sängen och ibland somnar en timme innen middag xD Är såtrött efter att ha varit ute i värmen så länge.
 
När jag åker till London dock så lovar jag att ta bilder så att min mobil inte har något minne kvar. Ska lägga över lite skräp från mobilen till datorn så jag får lite utrymme haha. Det mesta är nog musik jag har, musiknörd som jag är ;) MEN, jag fick ett nytt kort som jag kan använda till mobilen för att få plats med mer stuff ^^ Ska nog byta till det innan jag åker och sätta över min musik bara :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?