Hej från Höganäs!
Publicerat den

Hejsan allihoppa! Har tyvärr inte skrivit på ett tag men just nu befinner jag mig nere i Höganäs med min syster. Det är så himla vackert här som vanligt och jag har verkligen saknat det här stället. Vi åkte hit efter att jag hade tagit studenten. I torsdags tog jag studenten och jag hade verkligen jätteroligt och det var en av de bästa dagarna i mitt liv. Äntligen var gymnasiet slut! Jag är så glad att jag hamnade med de människorna jag gick i skolan med och jag kommer verkligen sakna alla. Så underbara människor och världens bästa dansklass kommer jag sakna mest av allt. 
 
Min motagning var underbar också, min mamma och syster hade planerat och fixat precis allting och jag blev verkligen överaskad när jag kom dit med alla underbara bilder som hängde på väggarna. Jag hade många vänner och släkt som kom dit för att fira mig och jag var så glad! :D På fredagen begav jag och Malin oss vidare för att åka ner till höganäs, en hel dag med resande. Det var väldigt mysigt förutom ett sockerfall för mig och nära att svimma en gång så gick allt super, haha ;) Så dessa dagarna har vi haft för oss lite olika saker som bl.a folkparken, gått långa promenader förbi vårt gamla hus och lägenhet, handlat, varit i väla, gått till stranden, malin var i skolan och jag ensam hemma, ätit sushi och lite till. 
 
Idag ska vi till kyrkan, biblioteket och sedan stranden tror jag. Nu ska jag hoppa in i dushen och ni sa få fler bilder när jag kommer hem och ett annat tillfälle :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?