Kpop Festival
Publicerat den

Så på något jävla sätt har jag lyckats dra mig in i en tävling som heter Kpop World Festival. En deltävling hålls i Sverige och man kan göra audition genom dans eller sång. Från början var det lite oklart om man kunde göra en egen dans så jag skickade ett mail till den koreanska ambassaden som håller i detta och fick som svar att det gick utmärkt. Nu blir jag helt exhalterad och så himla taggad! Har tills den 20de denna månad på att göra klart dansen (tar ett gamlat solo jag ska slipa på lite) och sen skicka in det på post. Ska köpa ett usbminne och lägga in filen där sen skicka iväg i förhoppning om att jag kommer vidare. Om allting går som det ska och jag vinner hela skiten så kan jag med stor stor sannorlikhet ha en framtida karriär som kpop artist i korea, kanske i grupp, kanske solo. Det vet jag faktiskt inte xD Men alltså, har har lite tidsbrist och brist på lokaler... Det finns så mycket jag måste planera med det här och jag tar studenten på torsdag, plus en massa andra mottagningar jag måste gå på innan det är min tur och efter. Har lite ångest över det också.
 
Men idag tänkte jag vara lite produktiv, städa lite och vika kläder, gå ut en sväng och sen gå på mottagning hos min kompis. var i täby igår med min syster och köpte fina studentpresenter till allihoppa! :) Jag längtar så mycket, men en del av mig vill att det aldrig ska ta slut. Att tre år verkligen är över. Jag har verkligen förändrats som person, hur jag är och vad jag tycker och tänker efter dessa år. Mitt utseende har ändrats, nya vänner har kommit, ett plötsligt intresse kom till. Jag har utvecklats som dansare och jag har blivit mer modig så att säga. Jag känner mig mer bekväm än någonsin att sätta mina fötter på en scen och bara göra det jag är ämnad för. För jag var alltid säker på att det här är min riktning i livet, jag tänker inte släppa dansen, mina vänner eller något annat.
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?