Mashup
Publicerat den

Hej!
 
Sitter på mitt rum och dricker juice och funderar över vad jag ska hitta på senare. Har hittills bara varit hemma och hittat mig en ny bra serie som heter Revolution. Helt underbar serie, rekomenderas verkligen! Annars då? Har kommit hem från Höganäs där jag spenderade tid med min syster och far omkring på äventyr där jag har en gång bott i mitt liv. Midsommar har spenderats med släkt och ingen alkohol, bra kombination faktiskt. Det blev inte hela släkten, men roligt var det. Mitt i natten ringde min kompis och hon var på en hemmafest, vi pratade lite och de var ypperligt glada ska jag säga ;) London resan är bokad med mina två vänner, vi kommer ha så roligt och det blir min första utomlandsresa själv med vänner. Jag längtar mest till att bara få gå omkring på gatorna, vara spontan och shoppa såklart.
 
Höganäs var fantastiskt, som vanligt. på något sätt känns det endå bra att jag inte är där ofta, då känns besöken mer speciella men jag känner mig också mer som hemma ju mer tid jag spenderar där. Malin och jag gick promenader föbi vårat gamla hus, mitt gamla dagis, genom staden, stranden osv. Helt plötsligt kännde jag igen en gata men jag mindes inte hur. Då känns det lite extra speciellt att jag minns gator, affärer och vart jag ska gå även om jag inte har något lokalsinne över huvudtaget. Det sitter liksom i bakhuvudet. Jag måste vara något jävla underbarn som minns så mycket från 0-5 års ålder. Det kanske är för att jag inte släpper taget så lätt, och speciellt inte på sköra minnen ;) Under besöket gjorde vi massa roliga saker som jag uppskattade, men även hemma dagarna var mysiga, när Malin åkte till skolan och sen kom hem för att plugga. Jag kunde endå vara själv, för alla som känner mig vet att jag blir lack förr eller senare om jag konstant är med en person hela tiden utan att få vara ensam någon gång. När Elin kom ner åkte vi till ett äventyrsland i Halmstad, det var ett äventyr att åka dit också ska jag säga haha! Den obligatoriska bingolotto kvällen, middagar ute, stranden, Väla shopping, bussturer etc. Allt var så roligt :)
 
Jag kom hem dagen innan midsommar till Brottby. Midsommar firades vid kvarnen och senare hos min moster men yttest lite kusiner, faktiskt bara tre. Lite tomt kändes det men det var roligt:) Resan till London är bokad som sagt och den här sommaren har varit grym hittils, nu väntar jobb, London och mer slappa dagar. Tyvärr är det något fel på min mobil så jag kan inte över huvudtaget föra över bilder till datorn så ni kan se bilder från Höganäs. Men lita på mig när jag säger att det var fantastiskt! :D






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?