Tomorrow
Publicerat den

Well imorgon får jag reda på om jag har kommit med i kpop world festival deltävlingen här i stockholm. Jag är så nervös, det skulle betyda så mycket för mig om jag kom med. En liten bekräftelse på att jag faktiskt inte är så långt ifrån den drömmen jag har. Men självklart har jag en del saker att göra imorgon och jag vet inte ens om ett mail kommer fram till just mig. Jag vet inte heller om dom skickar mail till alla vare sig dom har kommit med eller inte. Vilket gör mig ännu mer nervös. Imorgon ska jag iallafall till stan en snabbis för läkarbesök och sedan åka till Wira med mormor för att kolla på mina tre fantastiska vänner som är med och uppträder. Jag har åkt och kollat enda sedan dom kom med i föreställningen, och jag har alltid tagit med mormor för hon älskar den föreställningen. Det är också lite mysigt för jag får umgås med min mormor.
 
Denna dag har jag varit lite på alla möjliga ställen, först hemma och chillat sedan upp till mamas jobb en stund, vidare till moster som också hade bakat sina fantatsika vaniljbullar, förbi mormor och sedan hem igen. Nu ska jag ägna mig åt TMNT 2012 serien. Är helt förälskad i dem här konstiga sköldpaddorna ;) Har sett föregående serier och har nog en liten crush på Michelangelo, så söt! Den nya filmen ser väldigt lovande ut också! Kan inte sluta titta på den nya trailern!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?