inga planer
Publicerat den

I helgen var det dans som vanligt och jag han öven med en promenad med Miriam innan dansen på söndagen, mycket trevligt :) På lördagen skulle jag ha varit med Don men vi satt bara och smsade hela dagen för vi är så sega xD Så den här helgen har ´jag inte varit särskilt produktiv... som vanligt. varje helg tänker jag att jag ska göra läxor, gå ut och göra något vettigt och inte bara vara hemma. Men det händer nästan aldrig.
 
Snart ska jag åka till skolan, historia lektionen var inställd så jag fick lite längre sovmorgon. Skulle dock ha lektion klockan nio med yorlanda och prata om gymnasiearbetet. Vilket är onödigt eftersom vi ska igentligen göra det nästa vecka och prata om alls projekt. Men jag började blöda näsblod på morgonen och fick huvudvärk igen så jag vilade hemma. Nu känns det bättre iallfall. Ska redovisa min engelskabok idag så jag måste endå till skolan oavsätt. Men nu ska jag springa iväg! :)
 
Min studentklänning som mamma och jag skickade efter igår :) <3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?