Applause!
Publicerat den

Helgens dansshower på house of shapes är avklarade. Hada totalt 5 shower och det var verkligen superkul som alltid :) Jag dansade två jazzfunk nummer fast favoriten var nog Applause som Christopher har koreograferat ^^ På onsdag ska jag på audition till den förberedande danslinjen på HoS med en annan tjej som jag dansar med. HoS har jättemånga olika linjer för åldrar och förmåga men jag tänkte att det skulle vara smart att börja med den här linjen och sen förmodligen söka till Åk 1 året efter. Jag tycker att det skulle nog kännsa lite skönare att veta på ett ungefär vad som väntar i Åk 1 om jag kör förberedande först. Plus att jag känner mest människor i FB som ska fortsätta på den linjen. Så det kan vara kul också att umgås och lära känna dom lite mer.
 
Idag däremor gjorde jag ett stort misstag. Hela helgen har jag bara tänkt på dans så jag glömde helt bort en tid på sös som jag hade idag vid 10.30. När jag vaknade vid 9 så kom jag på det på något magiskt sätt och ringde dit och sa att jag hade försovit mig. Känndes jättedumt verkligen men det var nog bättre att ringa och förklara varför helt enkelt haha. Fick en ny tid vid 15.00 så allt ordnade sig endå :).
 
 
Jag är personen som visar hela magen haha C:






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?