Belöningar?
Publicerat den

Hej vänner! Lördag idag alltså, slappdag igen så att säga. Ska skriva klart engelskan och om jag lyckas skriva klart den ska jag fan hitta på nån jävla belöning för det. Den läxan är en mardröm, den förjävligt lång uppsatts som ett litet dyssebarn ska skriva (inget illa menat till alla dyslektiker) och ska lyckas få A på eftersom min lärare är så himla exklusiv och nöjer sig med inget annat än det bästa. Men vad ska då min belöning vara? Köpa godis eller glass? Men måste mat alltid vara en belöning. Dock finns det väl inte så mycket annat jag kan välja på att köpa när vi bor i Brottby. Känner inte heller för att åka någonstanns idag. En kompis frågade om jag ville ut och göra parkour idag men jag sa nej.
 
Fick ett brev från kyrkan om bekräftelsen för migg sommarjobb igår. Ska maila dom idag och tacka ja. Och då får jag pengarna i Agusti, passar väldigt bra kan jag säga :) Tror att man får deklarationspengarna då också om jag inte misstar mig. Ska börja plugga igen efter gymnasiet så lite extra pengar är bara bra.
Men nu ska jag börja skriva lite på läxan och sedan se vad för belöning jag tänker unna mig själv haha ;). Ha en bra dag :)
 
 
Bjuder på en bild från repet med dansklassen. Jag och Fredrika lagar den elektriska stolen ;) RUMPA






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?