Inbjudningar
Publicerat den

Denna vecka har vi knappt haft några lektioner, ingen dans på schemat så det är flera luckor i schemat. Idag vart jag helt ledig vilket är så skönt. Har tagit en rejäl sovmorgon och gjort lite dansläxor. Ska snart ta en liten promenad till ica och handla lite sen ska jag fortsätta med läxorna. Vi har fått väldigt mycket inlämningsuppgifter den här senaste månaden och det känns väldigt dumt faktiskt. Att lärarna bestämde sig att det var en jävla bra ide och trycka upp fler uppgifter i ansiktet på oss och förvänta sig att vi hinner med allt. Jag erkänner, jag ligger efter i vissa ämnen. Jag får lite ångest och panik över det, men det går som i vågor. Ena dagen bryr jag mig inte och andra dagen vet jag inte vad jag ska ta mig till. Idag försöker jag bara vara lugn och göra det jag hinner med, i min egen takt. Jag vill inte stressa för att jag mår inte bra av det.
 
Mamma och jag pratade igår om att skicka inbjudningar till alla gäster som ska gå på min mottagning efter studenten. Vi tänkte först inte göra det men nu bestämde vi oss att det skulle vara roligt. Jag har redan fått inbjudningar av mina kompisar och det var så gulligt! :) Snart tar jag verkligen studenten. Det smälter in mer och mer för varje dag som går. Ibland känns det som jordens undergång och ibland känns det som att jag blir på-nytt-född om ni fattar vad jag menar ;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?