Morgonkaffe
Publicerat den

Drack kaffe till frukosten idag. Jag älskar kaffe men mamma tycker inte det är bra att jag dricker kaffe. När jag var mindre och mamma fortfarande drack kaffe så brukade jag smygta kaffe från hennes kaffekopp när hon hade gått iväg haha! Så jag har gillat kaffe enda sedan jag var liten. Men jag dricker absolut inte kaffe varje dag, för det mina vänner, är inte nyttigt! :) Men man blir pigg och glad :D.
 
Fredag idag alltså, lediga från skolan men jag ska iväg och dansa i eftermiddag. Har precis dushat och fixat hår och smink. Jag ska göra lite mer läxor idag, höll på med det igår också. Gjorde klar en historia uppgift och är snart klar med en andra historia uppgiften. Vill hinna göra klart den idag och skriva klart engelskan. Då är tre saker klara och kan försvinna från min att-göra-lista ;). Ska börja på läxorna nu, ha en bra dag! :3
 
En gamal bild jag hittade på datorn. En Emma med långt hår :3



♥Malin♥

Jag har också haft (och har fortfarande) en kaffe- & pluggisdag! Har deadline kl 23.55 och massor kvar att göra, så det blir massor av kaffe idag så jag orkar hålla mig vaken, haha! ;)



URL: http://malinvirvelvind.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?