Pluggisdag med Emelie
Publicerat den

Har precis varit och lämnat Emelie vid bussen i brottby. Hon kom hit vid 11 så gick vi in på ica och köpte äppelmunkar och fanta, sen gick vi hem till mig och pluggade som fan! Vi han med en massa uppgifter och jag är snart klarmed alla rester. Vi lagade lunch vid halv ett och sen fortsatte plugga. Känner mig fan stolt nu, har aldrig kunnat fokusera så här länge förut. Men mot slutet blev vi väldigt trötta hehe. Men jag ska trotsa detta och fortsätta plugga. Ska skriva lite på köruppgiften och lämna in den sen ska jag titta på ett avsnitt på Shugo Chara och sen skriva hemprovet i kulturhistoria. Sen är jag klar med hela den kursen, fy vad jag har kämpat det det där. Men ska fortsätta nu, så vi hörs senare! :)
 
 



♥Malin♥

Härligt när man får sånt pluggfokus! Ibland hjälper det att plugga med nån kompis. Och om man har något sött att äta/dricka ;) ^^



URL: http://malinvirvelvind.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?