Skiva!
Publicerat den

Vår skiva var igår och herregud så roligt det var! På morgonen kändes det askonstigt och helt overkligt att det var våran tur liksom. Det var filmtema och jag kom det som en teenage mutant ninja turtle, michelangelo, han som är lite goofy och skojar omkring jämnt och har en orange mask ;) Under middagen så satt jag och resten av klassen vid några andra bord lite högre upp så man kunde se alla. Och alla dansare satt tillsammans. Min familj satt där nere haha, lite fail att vi inte fick sitta tillsammans med våra familjer men det blev bra endå. Middagen var helt okej, lite konstig meny, upplägg och hur mycket mat vi fick. Under middagen visade de lite saker och hade typ en tävling med två randoms från familjerna. Så jävla kul xD Och när vi skulle dela ut "klassens" då blewv alla nervösa och började titta på varrandra med dödsblickar för alla trodde att vi hade gjort elaka saker haha. Och jag blev klassens matvrak, vilket stämmer för det mesta x).
 
Från början var det bara två vänner som skulle komma på skivan sen liksom, men helt plötsligt kom tre stycken till. Det gjorde min kväll haha :D Så himla kul! Men ja vad mer kan man säga? Vi drack o dansade hela tiden typ. Sen drog vi vid ett ungefär vilket var typ lagom. Jag skulle kunna ha stannat till två men jag ville åka hem med mina kompisar också så det var värt det ;)
 
 
Finaste dansläraren och jag <3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?