Två backflips idag!
Publicerat den

Var i Vallentuna idag med två fina parkour kompisar. Jag tvingade dem dit för att gå med mig på någon slags Japan Loppis med en massa roligt. Imellan detta så parkourade vi lite och jag var tvungen att göra minst en backflip. Hade lovat det i onsdags när vi sågs och jag frågade om de ville med. Så ett löfte måste hållas! Det var nog det läskigaste jag har gjort i hela mitt liv och jag bröt typ ihop flertal gånger. Men jag är stolt, jag klarade faktiskt av TVÅ stycken! Inte helt perfekta alls och jag fick hjälp av två killar men jag lyckades! Fy fan vad jag är glad asså :)
 
På eftermiddagen åkte jag hem till en kompis och åt lite mysmiddag och tittade på en film. Var ett tag sen jag såg henne även fast vi bor nära varran xD Men det är mysigt att bara spontanträffas och hitta på något liksom ;) Denna dagen resulterade då med att jag itne gjorde några som helst läxor som jag igentligen skulle behövt haha. Men nu tänkte jag sitta en stund och skriva lite dansläxor sen ska jag fortsätta med det imorgon med endast en paus för att åka iväg och dansa sen ska jag fortsätta igen. Måste bli klar med två dansuppgifter innan söndagens slut! :D Lite stress kanske, men dans är jag bra på så det här ska nog funka ganska bra ^^
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?