Att planera
Publicerat den

Planera sin vardag och vara strukturerad har jag ganska bra koll på. Jag har saker att göra om dagarna, dvs. gå i skolan, plugga och dansa. Så här klagar jag inte. Denna helg gick väl enligt planerna i teorin, men när oväntade saker uppstår blir jag inte så glad. Halloween fest och Comic Con med min syster var awesome, men jag skulle ljuga om jag sa att jag hade the time of my life. Hur som helst så var jag endå nöjd med helgen. Nu ska jag plugga och ta igen lite i koreanskan och vila mitt stackars huvud som har fått huvudvärk. Imorgon ska jag till sjukhuset igen och det ser jag verkligen inte fram emot. Det är innan lektionen imorn så jag lär ju vara på asbra humör, not. Inte för att det gör någon skillnad, ser fan oftast arg ut nu för tiden på koreanskan för jag börjar inte fatta saker längre. 
 
Från och med idag ska jag planera bättre, plugga som satan och inte tänka så mycket på allt runt omkring mig. Hej då.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?