19 år
Publicerat den

Vad har hänt den senaste tiden liksom? Jag har fyllt 19 år, inte mycket fördelar med den siffran men kan endå glädja mig åt att jag itne känner mig yngst i klassen även fast jag är det. Känndes som att jag inte hade mycket att komma med när jag sa att jag var 18.
 
hade fika med släkten på min födelsedag och igår gick jag ut mednågra vänner och åt på vapiano, väldigt mysigt men dock saknades en liten människa som befinner sig i USA. Det känns faktiskt så  jävla bra att vi 5 tjejer från grundskolan håller ihop fortfarande. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bryta kontakten med någon av dem. Alla betyder så mycket för mig :3 
Jag släppte då nyheten att jag ska åka till korea i ett år om allt går som det ska, ska boka ett möte med en studievägledare på blueberry sen planerar vi när jag ska åka och sen köööör jag! Jag hade tänkt att plugga koreanska 2 innan jag åker till korea. Jag skulle känna mig säkrare om jag har pluggat koreanska i ett år innan jag åker. Det är dock många i min klass som ska åka redan efter denna kursen är slut. Men jag känner mig taggad, äntligen ska jag dit, landet jag alltid har velat åka till. Det finns väldigt mycket att planera och göra innan själva resan kan bokas och det är jag medveten om, men bara tanken på att jag kommer befinna mig i korea i ett år gör mig väldigt glad. Och jag VET att jag kommer trivas. Det är en sån känsla man har liksom.
 
Men innan allt detta kommer ju tentor och redovisningar som skabörja göras nästa vecka i skolan. Jag är stressad som fan men har endå något lugn innom mig, vet dock inte varför för jag borde vara skitorolig. jag menar, skriva en tenta på koreanska är väldigt skrämmande även fast jag kan språket hyfsat bra. För jag kan ju liksom inte gissa mig fram. Så denna dagen är tillägnad till dans och koreanska. Så byyyyeee :D



♥Malin Virvelvind♥

Korea i 1 år, så himla awesome Emma!!! :D
Din dröm kommer gå i uppfyllelse, whopidoo yey! <3



URL: http://citronsocker.wordpress.com/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?