Tröttheten tar över
Publicerat den

Hade lektion vid 16 idag så jag han med en liten pluggdejt med Alice, lunch och mys. Träffade Anna en snabbis också, känns lite coolt att vi går på samma skola igen efter tre år separerade under gymnasietiden. Saknar dock två pärlor...
 
Lektionen gick helt okej, första timmen gick hyfsat fort men under andra timmen kände jag bara hur jag verkligen ville lägga mig i min säng och sova. Har fått någon konstig sömnvana just nu, vet inte om det beror på stress, oro eller något annat. Somnar väldigt sent och känner mig väldigt trött under dagen. När lektionen var slut insåg jag hur jag inte kommer hinna till dansen idag, eller alla andra måndagar framöver. Så jag ska ringa till HoS imorn och försöka boka om det passet till något annat. Även om jag hinner till dansen på en timme så hinner JAG inte med, måste äta imellan och ställa om huvudet vilket jag inte hinner riktigt.
 
Imorgon har vi biblioteksvisning i två timmar.... känns lite sådär lagom roligt. Sen en lektion på eftermiddagen som ger mig flera timmar ledighet. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på då, funderar på om jag ska gå på jakt efter nya träningsbyxor då eller efter jag har slutat.