Danskarusellen
Publicerat den

Snart är det första deltävlingen för danskarusellen och jag är så taggad! Har tränat så mycket nu och ser verkligen fram emot det här :) Vänner och familj ska komma så jag hoppas att de blir nöjda med vad de kommer att få se haha. 
 
Tyvärr så jag jag stora huvudvärksperioder nu och det går inte över. Det blir mycket dans och vila och jag är också rädd för att få ont i huvudet under den dagen jag ska dansa. Det är någonting jag lever med varje dag, vissa dagar går bättre än andra och jag har lärt mig att leva med det men det är satans orättvist när det finns någonting jag verkligen vill göra så mår jag pissdåligt. Men det finns ingen tid att grubbla över det. Ska gå och ta en till alvedon strax och ska försöka sova.
 
Imorgon ska jag träna förhoppningsvis ännu mer än vad jag gjorde idag och göra klart allt finslip på dansen. Lite svårt med ingen stor danssal, men vafan jag gör mitt bästa. Det är faktiskt mest en rolig upplevelse för mig och chansen att få uppträda själv på scenen. Jag är alltid i grupper och jag vill visa vad JAG kan med hjälp av ingen än bara mig själv. För det är då jag personligen tror att man kan se när folk har tallang. 
 
Det är enkelt att gömma sig bakom en massa människor och fortfarande se strålande ut, men det är inte lätt att se strålande ut själv på scen. Det tror jag verkligen inte att jag gör hela tiden och det är därför jag utmanar mig själv att stå på scen ensam och visa varför jag tycker om att dansa. 
 
Nu tar huvudvärken över, mot medecinerna!!! xD






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?