Ledighet och plugg
Publicerat den

Hej!
 
Jag har njutit av lite ledighet och har långsamt börjat ta igen pluggandet igen. Imorgon ska jag och en kompis åka till Västerås över helgen och sova på hotell, ska bli väldigt mysigt och avslappnande innan skolan börjar igen. Mycket kpop och korea snack eftersom vi ska åka till korea tillsammans i oktober och självklart lite exploring av västerås :) 
 
Dagen har tillbringats hemma med plugg, hämtat en koreansk bok till skolan, åkt till vallentuna på bankärende, pluggat på bibblan med fina kompisen och lite chill hemma nu. Snart börjar skolan och jag önskar jag hade mer ledighet framför mig. Men jag ser fram emot skolan, ska vara bättre än förut och plugga stenhårt så jag kan komma upp i en högre klass i korea ;) 
 
Nu ska jag krypa ner i sängen och ta det lugnt efter allt pluggade idag. Har även småstartat med den nya boken i koreanskan. :D






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?