Lite allmänt
Publicerat den

Jag gjorde mistaget att beställa fel böcker inför nästa termin. Alla dom böckerna heter samma sak och jag hade beställt 1a istället för 1b. vilket som inte fanns på den hemsidan jag köpte ifrån så jag antar att jag missade det helt enkelt. Så nu måste jag köpa nya, det är inte hela världen. Ska endå sälja mina gamla böcker från koreanska 1 och koreanska 2 när jag är klar denna termin. Det går alltid att låna från en klasskompis tills jag har skaffat boken. Det ska nog gå endå haha :) 
 
På måndag börjar skolan igen, lite oklart om det bara är upprop eller lektioner också men det visar sig. Tänker endå ta med mig alla böcker och kanske dansa på eftermiddagen i två timmar. Lite house och waacking hade inte varit fel ;) På tal om dans så har jag hittat en massa dansskolar i Korea som jag ska titta lite närmare på och bestämma mig vilken jag ska börja på innan jag åker dit. Tänkte maila och höra lite hur det är där och annan information jag behöver. Känns så himla kul att få gå på dansklasser i ett annat land. Hela dagarna kommer bestå av koreanska i skolan, plugg, mat och sedan dans på eftermiddagarna. För jag vill verkligen sattsa på dansen när jag är där. 
 
Imorgon väntar dans på HoS och med en håltimme imellan klasserna så passar jag på med lite plugg. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?